TÄVLING!! VINN EN FOTOGRAFERING!

Hejsan!
Idag är det den sista dagen för mig på praktiken, hos Josefina. Det är så tråkigt!!
Vill vara kvar längre. Jag har haft det så kul de här två veckorna. Jag har lärt mig en massa.

Jag och Josefina drog igång en tävling i tisdags. Om man skickar in en vårbild till [email protected]
så kan man vinna en fotografering med Josefina. Josefina är en jätteduktig fotograf och hon gör en så att men ej behöver känna sig obekväm m.m.
Så skicka in din vårbild till Josefina så kommer hon och jag, på söndag, välja ut de fyra bästa bilderna och göra en omröstning på dem. Det ger också ett plus att dela tävlingen på facebook.

Mer information finns på länken under!

http://josefinasfoto.se/vartavling/

Kollaget och bilderna har Josefina tagit och gjort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback