Minnesstund för min vän

Hejhej!
Jag har inte skrivit ett inlägg på jättelänge nu.
Det är ju sommar och jag har sommarjobb och är trött och så. Så har inte orkat blogga.
Jag har sommarjobb på en restaurang på Öland. Jag jobbar i disken, men jag serverar även maten och skär grönsaker m.m. haha. Jag pringer hit och dit. Så efter sommaren hoppas jag att jag får så mycket pengar att jag kan köpa en ny systemkamera. funderar på en Nikon D300s för den har de priset jag antagligen får råd till hehe. Jag skulle gärna velat ha en Nikon D800.
 
På söndag är det fyra veckor sedan min bästa vän gick bort. Det känns så konstigt. Fattar fortfarande inte att det är sannt. Men idag var jag och mamma på en minnesstund för henne i ett församlingshem. Det var känsligt. Det kom så många som visade att de brydde sig.
Jag gjorde en liten film med olika klipp på henne. Jag gjorde den lite snabbt i movie maker, så den blev inte den bästa filmen, men det är inte hur jag har gjort filmen som man ska bry sig om, det är klippen och min bästa kompis på dem klippen.
 
Jag ska försöka blogga lite mera. Tyvärr jag jag inte tagit så mycket bilder nu i sommar som jag har velat. Men aja, det blir väl så om man har sommarjobb.
 
Ha det bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback