Saknar dig min älskade vän!

Hej!

Jag har inte orkat skriva de senaste dagarna. I tisdags fick jag reda på att min bästa vän avled i söndags.
Jag vill inte berätta hur och varför. Hon och jag har varit bästa kompisar sedan 5:års.
Så det har varit sjukt jobbigt för mig, och är det fortfarande. Jag har inte riktigt förstått att hon är borta.
Min bästa kompis hette Anna Sjögren. Hon var en väldigt snäll och rolig tjej. Även speciell. Anna var ALDRIG taskig mot någon och var nog den snällaste personen jag kände. Anna och jag har sååå många bra minnen. Skulle ta evigheter att skriva upp allt.

Jag saknar henne så! Det är så sjukt. Jag har inte misst en person sedan jag var liten. Jag vet att hon har det bättre nu. Nu är hon fri.

Det jag ångrar är att jag inte har träffat henne sedan november, eller var det januari? Anna fyllde 18 år den 31 mars och jag gav aldrig henne sin present. Det är så jobbigt. Jag ville berätta en historia om presenten jag skulle ge. Jag ville ju se hennes reaktion och hennes leende. Men nu är det för sent. Jag kan i alla fall tänka mig hur hon skulle se ut och reagera. Jag älskade henne så.

Jag kan inte fatta att jag aldrig mer kommer se henne än på bilder, filmer och i mina minnen. Vi kommer ju träffas i himlen också. Anna kommer lära mig så mycket när jag kommer dit. Och jag hoppas att jag kommer lära henne lika mycket.

Jag vill ha henne tillbaka och ge henne en kram och jag vill ha hennes stora, varma kram tillbaka. Anna hade en speciell kram som fick en att känna sig glad och så.

Anna betyde så mycket för mig, men även för andra.

Anna jag hoppas att du har det bra och vi ses<3





Fler bilder på min älskade vän kommer.

Kommentarer
aww säger:

anna är verkligen saknad! och älskad. skickar en kram!

Svar: Jaa det är hon. Hon har det bra där hon är nu. Tack! Kram! :)
Emma Hansson

2012-07-01 | 21:40:41
Bloggadress: http://amandawahlgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback