Snart sova

Hejsan i går åkte jag och mamma till farmor och farfar efter skolan. Farmor ska sticka ett linne till mig, eller virksticka. När den är klar och så, ska jag visa er. Hoppas den blir lagom nu! Farmor hade köpt två skjortor också som hon inte har använd. Så jag fick dem. Det var jättefina skjortor.

I morgon ska jag och mamma till Öland och då får jag träffa Emma Andersson. På lördag ska jag hänga med Josefina Norman till ett bröllop och fotografera. Det kommer att bli hur kul som helst. Har bara varit på mina föräldrars bröllop när jag var 6 år. Så är lite nervös. Gud kommer vara så kul!!!!

Nu ska jag sova. Är jättetrött.
Det är första gången på blogg.se som jag bloggar i mobilen, så får se om detta blir bra.

Ha det bra! Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback