Toppenhelg

Hejsan!

Jag har haft det tobben hos Emma. Vi var på Emmas lillasysters konfirmation.
Det var jättebra och Martina sjöng superfint och framträdandet vad jättebra.

Jag kom hem i söndags med en stor blåsa på läppen. I måndags fick jag feber och läppen hade svullnat upp jättemycket. Såg ut som att jag hade silikon i. Haha, det var inte så snyggt ska jag säga. Haha. Så jag stannade hemma i måndags och i tisdags.

Just nu sitter jag och redigerar lite bilder från i helgen. Bilderna blev inte så jättebra. Min kamera börjar bli seg. Har haft den sedan 2008 eller något tror jag. Och kameran vill inte som jag och så var det ganska mörkt inne i kyrkan och man fick inte använda blixt. Det hade jag behövt.
Mina biler blev gansa mörka iaf. Jag ändrde på ISO och slutartiden m.m. när jag fotade inne i kyrkan, men bilderna blev inte så bra.

Men, aja vad ska man göra liksom? Jag måste få ett sommarjobb i sommar så att jag kan få pengar för att köpa en ny kamera.

Hoppas att ni har det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback