Höstlov

Hejsan!
Har inte hunnit skriva något inlägg i veckan p.g.a. att det har varit lov, och att min bästa kompis Emma Andersson har varit hos mig. Vi har gjort en massa kul. Emma kom förra lördagen och åkte hem i torsdags.
Vi var på stan och modehuset och så. Shoppade en hel del. Ett par högklackat, en vit kavaj, halsband, vita linser m.m. (Lägger kanske upp bilder på sakerna).
 
Emma och jag fotograferade inte så mycket. vi hade liksom inte ork haha. Några bilder blev det iaf.
 
I går var jag på halloweenfest med några klasskompisar och några till. Hur kul som helst. Så är inte på topp idag. Men det är sånt man får ta. Har mått sämre iaf, det är ju positivt.
 
 

Kommentarer
ioannalinnéa säger:

jag har också en vän som heter Emma Andersson ;)

2012-11-03 | 18:54:09
Bloggadress: http://ioannaseleas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback