Nytt! Nytt! Nytt!

God kväll igen... eller... natt blir det nog! Klockan är ju 00:45 hehe.
Jag har bytt utseende på blogen igen. Jag var tvungen eftersom det andra utseendet på bloggen var helt konstigt. Koderna var konstiga och så. Så blev en annan header och allt. Inte riktigt klar än. Jag behöver lite hjälp av Josefine att ändra lite saker.
Jag hittade designen på en hemsida, där man får ladda ner bloggdesigner gratis. Kommer ej ihåg hemsidan...? Iaf det går att söka på google.se ifall ni är intresserade.
 
Nu är jag supertrött och ska krypa ner i sängen och sova. Det är ju en dag i morgon med.
 
God nat på er!

Kommentarer
josefine säger:

sv- jaaaa :))) hihi tack! däremot va ljuset inte så fint på de andra bilderna! haha

får hjälpa dig någon dag snart!! :) så fint det blev iaf :D

2012-11-29 | 16:55:25
Bloggadress: http://jgreen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback