Andra veckan REDAN!

 
 
 
Hejsan!
 
Idag är det måndag igen och andra veckan på praktiken. Det går så fort!!
 
Men i går var jag och Josefina Norman på Bröllopsmässan här i Kalmar. Såg ni oss?
Det var kul iaf och träffade mycket trevliga människor. Juste! ja träffade en av mina läsare där med. Så himla kul! Blir så glad av att folk tittar på min blogg och sedan går fram och hälsar. :)
 
Just nu sitter jag på praktiken. Jag och Josefina sitter och lyssnar på skön musik och ska fixa med lite bilder strax. Innan idag har vi satt upp tavlot i skyltfönstret och städat lite. Sånt måste man också göra. Men om man är hos en sån härlig kvinna som Josefina så blir det alltid kul vad man än gör! :)
 
Nä nu måste jag fortsätta med att kolla på bilder och så.
 
Kram på er!
 
 
 
 

Kommentarer
Lisa säger:

Det var jättekul att träffa dig! :)

2013-03-05 | 13:52:36
Bloggadress: http://saknadetehavsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback