3 dagar kvar

Hejsan!
Det var länge sedan jag skrev ett inlägg nu. Jag har varit sjuk och sedan har jag inte haft något kul att skriva.
Men nu.... nu har jag jullov!!!! Och det är bara 3 dagar kvar till julafton! Wieeee.
Den 25 kommer min underbara kompis Emma Andersson hit! Ska bli så himla kul!
Så jag få se till att vi fotar mycket!
 
Men idag har jag varit ute på på tomten ett tag och fotat lite. Jag tog lite självporträtt, men blev inte så bra. Alla bilder blev typ oskarpa. Jag måste köpa en fjärrkontroll till kameran. För nu får jag gissa vart fokusen kommer att vara och ställa mig vid en punkt. Inte alltid man har tur hehe. Men jag kan lägga upp bilderna iaf.
Jag har fixat till dem lite bättre.
 
Hoppas ni kommer ha ett toppen lov!

Kommentarer
jessikarlsson säger:

Ja jag har aldrig fattat hur du kan ta bilder på dej själv med skärpa, alltid när ja försöker så blir kag helt suddig!! Men ungefär hur mkt kostar en fjärrkontroll?? ;)

2012-12-22 | 15:15:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback